loading...
ناز قالب - مرجع دانلود قالبهای رزبلاگ
امین بازدید : 778 1392/10/27 نظرات (1)

با سلام خدمت همه کاربران ناز قالب

سلامی دیگر همراه با یه قالب بسیار شیک که حسابی روش کار شده و مخصوص سایتهایی هست که میخوان 1 باشن

قالب گالری عکس ناز قالب مخصوص سیستم رزبلاگ بوده و کپی برداری شرعا و قانونا حرام بوده

و در صورت مشاهده منبع تخلف ، با آن برخورد خواهد شد

برای دانلود + دموی آنلاین قالب به ادامه مطلب بروید ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بلال در تاریخ 1392/10/29 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست واقعا واقعا کارات تو ترجمه قالب شاهکاره
من این قالبرو روسایتم پیاده کردم
ولی تا موقعی که این چزیکه میخوام برطرف نشه نمیتونم مایل نیسستم استفاده کنم و دوستان هم شاید بخاطراون استفاده کنم
دوست عزیز تو صفحه اصلی پایین هر پست وقت تعداد بازدید از اون مطلب درج شده بجای اون تعداد بازدید عنوان مطلب رو بزارید خواهش میکنم ازتون خواهش میکنم
منتظرتونم مرسی

www.kingmod.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 545
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 4,476
  • بازدید کلی : 64,003